მასწავლებლის სახელი, გვარი: ელენე ბაიდაური
საგანი: ისტ
სწავლების საფეხური / კლასი: მე-5
მოსწავლეთა რაოდენობა: 21
გაკვეთილის თემა: ჩვენ
და კომპიუტერი
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები გააცნობიერებენ კომპიუტერის გამოყენების
მნიშვნელობას; შეძლებენ კომპიუტერის ძირითადი და დამხმარე მოწყობილობების დასახელებას და ამოცნობას.
ის ტექნ. V.1.
V კლასი
ინდიკატორები
●
აცნობიერებს ზოგიერთი ციფრული საშუალების დანიშნულებას
●
ამოიცნობს ციფრული მოწყობილობის კომპონენტებს და გაიაზრებს მათ დანიშნულებას (მაგალითად: კლავიატურა, მონიტორი, ეკრანი, თაგვი);
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო ( წთ)
|
1
|
შეკითხვა
მოსწავლეებს: რას ვაკეთებთ კომპიუტერით?
|
გონებრივი
იერიში
|
ინდივიდუალური
|
დაფა,
ცარცი
|
10
|
2
|
მოსწავლეების
დაინტერესების მიზნით ვაჩვენებ პროექტორით ჩემ მიერ შექმნილ პრეზენტაციას თემაზე
“ ჩვენ და კომპიუტერი” (1-5 სლაიდი)
|
პრეზენტაცია
|
ინდივიდუალური
|
კომპიუტერი,
პროექტორი
|
5
|
3
|
კომპიუტერის
მოწყობილობების გაცნობა და მათი კლასიფიკაცია.https://www.youtube.com/watch?v=EeuKT_QKjKI ვაჩვენებ ვიდეოს კომპიუტერის მოწყობილობების შესახებ
|
მინი
ლექცია
|
10
|
||
4
|
გამოვიყენებ
ჩემ მიერ შქმნილ ასოციაციურ რუკას კომპიუტერის მოწყობილობების შესახებ.
მოსწავლეები გახსნიან ვორდის დოკუმენტს სახელწოდებით
“რესურსი N1”და მასწავლებლის დახმარებით მიუწერენ კომპიუტერის ძირითად მოწყობილობებს
შესაბამის სახელწოდებებს და ფუნქციებს
|
ასოციაციური
რუკა
|
ინდივიდუალური
|
კომპიუტერი
პროექტორი
|
10
|
5
|
მოსწავლეებს
ახალი ინფორმაციის უკეთესად დამახსოვრების ,განმტკიცების მიზნით ვუგზავნი პრეზენტაციას
“ჩვენ და კომპიუტერი”და ვთხოვ რომ N6 სლაიდი
შეავსონ თვითონ და დააჯგუფონ კომპიუტერის
ძირითადი და დამხმარე მოწყობილობები.
|
შეჯამება
|
წყვილები
|
საპრეზენტაციო
ფაილი
|
5
|
6 | საშინაო დავალების მიცემა. ინდივიდუალურად ვურიგებ ფურცელზე წინასწარ ამობეჭდილ ასოციაციურ რუკას კომპიუტერის მოწყობილობების შესახებ (რესურსი N 1) ,რომელსაც შეავსებენ დამოუკიდებლად. | ინდივიდუალური. | დაბეჭდილი ვორდის დოკუმენტი | 5 |
თქვენი შეფასების გეგმა შეესაბამება განსაზღვრული სტანდარტების და ამოცანების უმრავლესობას. შეფასების ფორმა თქვენს გეგმაში აღწერს აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევებს, რაც მოსწავლეებს მოეთხოვებათ მოცემული თავის კონტექსტში. გამოყენებული შეფასების ფორმის უმეტესობა მოსწავლეზე ორიენტირებულია, მიმდინარეა და ისეთი ინფორმაციას მაძლევს, რაც სწავლებისა და სწავლის პროცესის გაუმჯობესებას უწყობს ხელს
ReplyDelete