Friday, October 26, 2018

გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი:    ელენე ბაიდაური
საგანი:  ისტ
სწავლების საფეხური / კლასი:  მე-5
მოსწავლეთა რაოდენობა:  21
გაკვეთილის  თემა:  ჩვენ და  კომპიუტერი
გაკვეთილის მიზანი:  მოსწავლეები გააცნობიერებენ კომპიუტერის გამოყენების მნიშვნელობას; შეძლებენ კომპიუტერის ძირითადი და დამხმარე მოწყობილობების  დასახელებას და ამოცნობას.

ის ტექნ. V.1.
V კლასი
მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ინდიკატორები
        აცნობიერებს ზოგიერთი ციფრული საშუალების დანიშნულებას

        ამოიცნობს ციფრული მოწყობილობის კომპონენტებს და გაიაზრებს მათ დანიშნულებას (მაგალითად: კლავიატურა, მონიტორი, ეკრანი, თაგვი);


N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო  ( წთ)
1
შეკითხვა მოსწავლეებს: რას ვაკეთებთ კომპიუტერით?
გონებრივი იერიში
ინდივიდუალური
დაფა, ცარცი
10
2
მოსწავლეების დაინტერესების მიზნით ვაჩვენებ პროექტორით ჩემ მიერ შექმნილ პრეზენტაციას თემაზე “ ჩვენ და კომპიუტერი” (1-5 სლაიდი)

პრეზენტაცია
ინდივიდუალური
კომპიუტერი, პროექტორი
5
3
კომპიუტერის მოწყობილობების გაცნობა და მათი კლასიფიკაცია.https://www.youtube.com/watch?v=EeuKT_QKjKI  ვაჩვენებ ვიდეოს კომპიუტერის მოწყობილობების შესახებ
მინი ლექცია


10
4
გამოვიყენებ ჩემ მიერ შქმნილ ასოციაციურ რუკას კომპიუტერის მოწყობილობების შესახებ.
  მოსწავლეები გახსნიან ვორდის დოკუმენტს სახელწოდებით “რესურსი N1”და მასწავლებლის დახმარებით მიუწერენ კომპიუტერის ძირითად მოწყობილობებს შესაბამის სახელწოდებებს და ფუნქციებს
ასოციაციური რუკა
ინდივიდუალური
კომპიუტერი პროექტორი
10
5
მოსწავლეებს ახალი ინფორმაციის უკეთესად დამახსოვრების ,განმტკიცების მიზნით ვუგზავნი პრეზენტაციას “ჩვენ და კომპიუტერი”და ვთხოვ რომ N6 სლაიდი შეავსონ  თვითონ და დააჯგუფონ კომპიუტერის ძირითადი და დამხმარე მოწყობილობები.
შეჯამება
წყვილები
საპრეზენტაციო ფაილი

5
6











საშინაო დავალების მიცემა. ინდივიდუალურად ვურიგებ ფურცელზე წინასწარ ამობეჭდილ ასოციაციურ რუკას  კომპიუტერის მოწყობილობების შესახებ (რესურსი N 1) ,რომელსაც შეავსებენ დამოუკიდებლად.






ინდივიდუალური.დაბეჭდილი ვორდის დოკუმენტი









5




1 comment:

  1. თქვენი შეფასების გეგმა შეესაბამება განსაზღვრული სტანდარტების და ამოცანების უმრავლესობას. შეფასების ფორმა თქვენს გეგმაში აღწერს აზროვნების ზედა დონის უნარ-ჩვევებს, რაც მოსწავლეებს მოეთხოვებათ მოცემული თავის კონტექსტში. გამოყენებული შეფასების ფორმის უმეტესობა მოსწავლეზე ორიენტირებულია, მიმდინარეა და ისეთი ინფორმაციას მაძლევს, რაც სწავლებისა და სწავლის პროცესის გაუმჯობესებას უწყობს ხელს

    ReplyDelete