გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა
N
|
კრიტერიუმი
|
კარგი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
1
|
გონებრივი
იერიში:
ვასახელებთ
კომპიუტერის შესაძლებლობებს.
|
აკეთებს
ჩამოყალიბებულ
ჩამონათვალს.
გააზრებულად აკავშირებს ინტერნეტის და კომპიუტერის
შესაძლებლობებს
|
არასრულყოფილად
ასახელებს კომპიუტერის და ინტერნეტის რამდენიმე შესაძლებლობას.
|
ვერ
აკავშირებს კომპიუტერის და ინტერნეტის შესაძლებლობებს. ასახელებს 1-2 მოქმედებას.
|
2
|
ასოციაციური
რუკის შევსება ისტ-ის გამოყენებით
|
სწორად
ავსებს ასოციაციური რუკის ყველა კომპონენტს. ასახელებს ფოტოზე მოცემული კომპონენტის
სახელს და ფუნქციებს.
|
ცნობს
და ასახელებს სურათებზე მოცემულ კომპონენტებს/ან ასახელებს ფუნქციებს.
|
ვერ
ცნობს სურათზე მოცემულ ყველა კომპონენტს. ვერ ასახელებს მათ ფუნქციებს.
|
3
|
ცხრილის
შევსება ისტ-ის გამოყენებით: „კომპიუტერის ძირითადი და დამხმარე კომპონენტების დაჯგუფება“
|
ამოიცნობს
და ასახელებს ყველა კომპონენტს. სრულყოფილად ავსებს ცხრილს, ადვილად აჯგუფებს ძირითად
და დამხმარე მოწყობილობებს.
|
ავსებს
ძირითადი კომპონენტების განყოფილებას. ასახელებს 1-2 დამხმარე მოწყობილობას.
|
ვერ
ასხვავებს / ვერ არჩევს ერთმანეთისაგან კომპიუტერის ძირითად და დამხმარე მოწყობილობებს.
|
გამარჯობა ელენე, შეფასების ფორმა შენს გეგმაში ზუსტად და დეტალურად აღწერს აზროვნების ზედა დონის და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს მოცემული თავის კონტექსტში.
ReplyDeleteგამარჯობა ეკა შენი გამოყენებული შეფასების ფორმა მოსწავლეზე ორიენტირებულია, მიმდინარეა და სანდო ინფორმაციის მოპოვების საშუალებას მაძლევს, რაც სწავლებისა და სწავლის პროცესის გაუმჯობესებას უწყობს ხელს.
ReplyDelete